Ringa Huddinge

Postat av Cassandra den 2008-06-22 09:48:19


Nu ska jag ska ringa till förlossningen på Huddinge. Jag ska tillbaka för att göra ett nytt blodtryck och ett nytt urinprov. Doktorn i torsdags ville att jag skulle komma tillbaka idag istället för att ringa barnmorksan imornoch göra det hos henne då. Så man gör som man blir tillsagd. Så jag hoppas att allt ser bra ut. Känner att jag mår bättre, så det är iallafall positivt :)

Efter besöket, om vi får åka vidare, ska vi åka och kolla på lite saker som behövs innan Josefin kommer. Så man är förberedd. Men idag ska vi inteköpa något. De gör vi någon annan helg :)





Kommentarer
Postat av: Helen

Är så kul att följa eran blogg, vill verkligen också skaffa barn när du beskriver hur underbart det är med en bebis i magen! Hoppas du kryar på dig och jag väntar med spänning på nästa inlägg. Kramar

2008-06-22 @ 11:48:27
URL: http://hajlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback