Herr och Fru Andersson

Postat av Cassandra den 2011-08-14 13:44:40


13/8-2011 blev Totte och Marie, Herr och Fru Andersson.
Ett mycket vackert bröllop och jag är verkligen glad att jag fick vara med på eran stora dag! Ni var så himla fina, de sprutade verkligen kärlek om er.

Den stora dagen D har vart och ni har planerat ett jätte fint bröllop. Helt underbar vigsel, underbar mat och efterrätt, god tårta, trevligt sällskap. Ett perfekt bröllop. Vi önskar er all lycka och kärlek i framtiden.






2 0 1 1 - 0 8  - 1 3




Kommentarer
Postat av: Louise - Tvillingar i magen

Tack så mycket! :) Det är verkligen speciellt :)



Jag läste att ni bor i en 3.a! Är den stor? Vi bestämde oss för att flytta till en 3a när vi fick reda på att vi skulle ha barn. När kontraktet var påskrivet och allt fick vi reda på att vi skulle få två barn!! Bor i en 3a på 68kvadratmeter så inte så stor... Undra hur länge man kan bo kvar innan man behöver flytta igen..?!



Ni kanske har en mycket större 3a :)

2011-08-14 @ 17:52:35
URL: http://louiserautio.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Tycker också att det låter knäppt.. visst att barnen ska kunna hålla sig varma om de blir blöta.. Men jag förmodar att mitt barn inte simmar i vattenpölar flera timmar å annars så ska ju faktiskt overallen hålla himla bra? Köper ju kvalite utav en anledning.. men men jag tar dit hans fodrade regnset så får dem gnälla bäst de vill =D

2011-08-14 @ 21:18:26
URL: http://emelienikkii.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo de har dem säkert men man ska inte hänga overallerna i torkskåp de förlorar sin funktion då.. vet att POP är så har inte kollat upp didriksson ännu.. men lukas blev ju aldrig blöt innanför overallen på förra dagiset så håller tummarna för detta ;D men jag hänger dit hans fodrade det används ändå aldrig hemma här hinner kläderna torka emellan utelekarna ;D

2011-08-14 @ 23:28:30
URL: http://emelienikkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback