Gott nytt år

Postat av Cassandra den 2011-12-31 16:40:57


För oss blir de ett lugnt nyår. Vi blir bara hemma våran lilla familj. Jag jobbar imorgon 7-15. Så vi bestämde oss för att vi skulle ha en riktigt mysigt familjekväll :) Idag har vi vart ute och lekt och haft e riktig mysdag. Nu strax ska jag börja med middagen och sen blir de mer mys!

Hoppas ni alla får en riktigt bra! Gott nytt år!
Jag hoppas att kunna börja blogg lite mer igen, men de är mycket jobb som står på schemat och kommer hem sent och vill då sova och mysa med familjen! Men ska göra så gott jag kan! :)



Bild från dagens lek
2 0 1 1 - 1 2 - 3 1




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR önskar

Farmor Ulla o Farfar Hasse

2011-12-31 @ 17:22:26
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Låter som ett vettigt nyår med kidsen :)



Hoppas ni mår bra, kramar från oss

2012-01-02 @ 20:24:21
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Rebecca - Mode, shopping & vardag

Sv: Klart att jag har det :) <3

2012-01-04 @ 20:44:57
URL: http://aerd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback