Helg?

Postat av Cassandra den 2011-12-08 22:53:49


Då närmare sig helgen ännu mer, bara en dag kvar. Men för mig är de ingen helg. De blir jobb för min del. Imorgon jobbar jag 11-20, lördag 11-20 och på söndag 17-03. Så jag har en jobbhelg att se framemot. På söndag kommer de bli lite sovmorgon för min del så jag orkar jobba kväll/natt plus så ska jag föröska umgås med mina barn så mycket som möjligt. På måndag är jag ledig så de blir de sova och sen hämta barnen. Då ska vi hitta på nått skoj :) Så de ska inte behöva vara länge på dagis när jag ändå är hemma :)

Sen efter måndagen är de en ny jobbvecka på gång ;) Känns lite skumt att man har börjat jobba igen. De är också därför jag inte bloggat på några dagar. I måndags så var de kick off, sen i tisdags så var de snabbutbildning och igår de vipkväll, alltså första riktiga jobbkväll :) De var superkul, dock mycket folk ;)





Kommentarer
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Går det bra på jobbet då? =)

2011-12-09 @ 11:12:09
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Josefin och Cassandra på Anna-Dagen

Kram Farmor o Farfar

2011-12-09 @ 13:20:16
Postat av: Veronica, mamma till Nim

Vad härligt, tråk att du inte bloggar så mkt bara =P

2011-12-10 @ 16:11:30
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback