Inte lång tid kvar

Postat av Cassandra den 2011-11-29 23:16:15


Inte lång tid kvar tills jag börjar jobba igen. Först blir de lite möten, kick off och annat skoj och sen nästa onsdag går jag på mitt första jobbpass och sen blir de mycket jobb framöver. Vilken jag ser framemot. De som känns jobbigt att jag kommer jobba mycket i början pga att de är nyöppnat och de blir att jag kommer få träffa mina barn mindre. Men förhoppnigsvis glömmer dom inte bort mig ;) Men de dagar jag ät ledig från jobbet så får dom vara lediga från dagis eller så får dom gå till efter lunch. Allt beror på vad dom ska göra för skoj på dagis :) Men oftast blir dom lediga så jag hinner träffa och hitta på massa skoj med dom :) Mina barn är mitt allt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback