Försök till syskonbild

Postat av Cassandra den 2012-02-23 18:22:30



Min fina älskade barn
2 0 1 2 - 0 2 - 2 3


Idag skulle jag föröska ta ett fint syskonbild. Men de var bara att ge upp. Började med att ta lite kort på Josefin. Hon tröttnade efter bara några kort. Men innan hon skulle få leka bland alla vattenpölar så skulle jag pröva att ta ett syskonkort. Men tyvärr så ville absolut inte Lexus de! Han totalstrekade. Som ni ser på bilden. Men tycker bilden blev lite charmig ändå! Mina fina barn! När vi hade kommit hem blev Lexuspå bättre humör så de märks att han inte är 100% frisk ännu + att 3 tänder har sprukigt på samma gång.



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Men titta sötnosarna :) Tänk att det alltid ska vara så svårt att få en bra syskonbild när man väl bestämt sig för att ta en ;) Men inte alltid så lätt då man inte har lust att stå framför kameran... hihi. Bilden var iaf jättefin ändå :)

2012-02-23 @ 19:58:09
URL: http://emmashjartan.se
Postat av: Emma - Mamma till Viggo & Melker.

Sv: Tack :) Tycker ni ser ut att ha sånt härligt vårväder... Det har väl vi med, men fortfarande en massa snö kvar ;p Ser så härligt ut att traska om kring i gympadojjor!! :D



Ha en underbar fredag och kväll!

KRAM

2012-02-24 @ 16:19:33
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback