Jobb, jobb och mer jobb

Postat av Cassandra den 2012-02-16 20:41:47


Jag jobbar gansla mycket just nu! Den tiden jag har över umgås jag mycket med familjen och bloggen hamnar inte jämt i privo. Har jobbar nu varje dag sen i söndags. Jobbade hela förra veckan också, var dock ledig fre och lör. Nu i helgen blir min första rikiga lediga helg från max. Men på lördag blir de lite jobb på geggamoja :) De är skönt att jobba mycket sen när man får pengarna på kontot ;)

På söndag ska vi hitta på något med Denise och Niklas. Som Josefin tjatat om dom :) Så vi får se vad som hittas på! Men något roligt kommer de säkert bli! Jag hoppas på jättefint väder med strålande sol så man kan ta lite fina kort på barnen! :) Lite syskonbilder skulle jag verkligen vilja ha! Hoppas att man kanske kan få några! :D



Kommentarer
Postat av: Ida

Svar: Åh tack! Det kommer från Mateus :)

2012-02-16 @ 21:56:35
URL: http://dagarmeder.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kramar idag lexus 19 februari på din dop-dag

Puss o Kram

Farmor o Farfar

2012-02-19 @ 19:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback