Ny vecka

Postat av Cassandra den 2012-02-27 19:57:36


Prinsessan idag
2 0 1 2 - 0 2 - 2 7


En ny vecka är här och vårkänslorna börjar komma mer och mer. Idag efter dagis åkte vi hem till mina föräldrar. Josefin har tjatat om att cykla så idag tog vi fram cykeln som har vart hos dom under vintern. Hon hade inte glömt bort hur man cyklade så de gick som en dans på rosor :)

Min mamma är ledig denna vecka så de ska hämta barnen imorgon från dagis och sen kommer de få vara ledig på onsdag. Och idag hade mamma och pappa en överraskning hemma hos dom, ett dockskåp. Så nu vet jag vad Josefin kommer leka med ett bra tag framöver och jag vet precis vad som kommer önskas och vad vi ska köpa till henne när ho fyller år :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback