Lediga

Postat av Cassandra den 2012-01-26 22:11:25


Mina fina, mamma älskar er
2 0 1 2 - 0 1 - 2 6



Idag fick barnen vara lediga. Jag var själv ledig så ville umgås med barnen så de fick vara hemma med mig. Vi började dagen med massa bus i parken. Josefin drog runt Lexus i pulkan. Lekte i snön och vi hade de riktigt mysigt. Sen när Lexus skulle sova så tog vi bussen till farsta för jag tänkte kolla på ett par nya innebandyskor som inte finns nån stans :P Josefin ville ha ett par lila byxor, men vi hittade inga. Josefins favoritfärg är lila :) Och något annat som Josefin gillar är prinsessor. Efter disney on ice så är de bara prinsessor som gäller. Filmerna som visar mest här hemma är Skönheten och odjuret och törnrosa.

Annars idag har vi bara tagit de lugnt och bara myst! Älskar verkligen mina barn. Mitt allt, mina underbaringar.



Kommentarer
Postat av: Sanna mamma till Skrutt o lillebror i magen ♥

Vad fina dom är skruttarna!

Skönt med en ledig dag tillsammans sånt uppskattar man ju extra mycket när man annars jobbar.

kram

2012-01-27 @ 10:17:33
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback