Uppdatering om dagis

Postat av Cassandra den 2012-01-11 22:23:32



Min älskling
2 0 1 2 - 0 1 - 1 0

Lexus älskar verkligen dagis. Han blir ledsen när man lämnar och de gör verkligen så ont i mamma hjärtat. Vill bara ta med mig honom hem igen. Men jag måste jobba. Men de släpper fort och han leker, han äter, han sover. Äta har aldrig vart något problem för våran prins och de är de inte på dagis heller. Han leker och har sig :) Han sover bra och vaknar och kryper mot dörren. Våran lilla prins vet vad man gör när man vaknar. Tycker verkligen de är helt otroligt. Förut fick dom hämta Lexus när han vaknade efter vilan. Men nu kryper hans jälv mot dörren. På dagis säger dom att han har de jättebra och trivs och de tror jag verkligen på :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla charmtrollet

Kram Farmor

2012-01-12 @ 15:40:07
Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Gud va kul att han trivs :) Är lite spänd här för min lilla ska börja dagis,fast det är inte förens i mars :)

2012-01-15 @ 21:02:05
URL: http://mammatillembla,blogg.se
Postat av: Sandra, Colins mamma

Vad skönt att han gillar förskolan. Alltid lika fina bilder!

2012-01-15 @ 21:36:21
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback