Ny design...

Postat av Cassandra den 2011-02-09 00:02:10


... igen! Vad tycker ni? Tror faktist jag är nöjd :P hihi! Ett tag får den nog stanna ;D haha!

Tänke berätta lite hur de går för mig och min kost! Jag har fått lite tips som jag ska börja äta! Men vi har inte kommit iväg och storhandla ännu så har inte allt hemma. Men jag gör mitt bästa! Imorn ska jag simma, de blir en timme imorgon. Har inte simmat på hela förra veckan då saker har kommit upp hela tiden! Men nu ska jag ta tag i simningen igen och även ta tag i promenader! Så de känns faktist jätte bra!

Står still på senaste vikten! Men så fort jag kommer igång igen på riktigt hoppas jag verkligen att de börjar rasa lite kilon! Ska verkligen lära mig äta fasta tider nu! Har fortfarande lite svårt för frukost. Men nu ska jag verkligen sätta mig med Josefin på morgonen och äta frukost! Annars brukar jag bara hålla henne sällskap för att jag har så svårt att äta. Men måste ju lära mig någon gång :) haha! Bättre sent än aldrig?!

Och nu ska jag bli bättre på att skriva upp vad jag äter om dagarna också så ni kan ge med respons! :) Så nya tag här på bloggen och en extra spark i rumpan blir de nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback