2 Veckor

Postat av Cassandra den 2011-01-15 14:43:11


Nu har de gått två veckor sen jag började mitt nya liv. Förra veckan så bestämde jag mig att jag skulle väga mig igen den 1 februari. Men jag kunde inte hålla mig och stälde mig på vågen idag! Jag har gått ner. Jag har yttligare gått ner -1,5 kg och väger idag 88,1 :) Så visst går jag ner! På måndag börjar jag äta enligt viktväktarna igen! Plus att jag kommer börja träna! Innebandyn kommer komma igång då jag kommer träna när Christofer inte jobbar och sen komma jag simmar varje morgon tis-fre. Kanske blir de ett kvällspass också! Men de får vi se :)

Men var tvungen att berätta att jag har gått ner 1,5 kg :) Nu ska jag göra mig iordning. Ska ut på en liten promenad med Denise och Niklas och barnen!



Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Duktig du är! :D

2011-01-15 @ 16:00:35
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va kul, superbra jobbat med tanke på omständigheterna o allt!



Kram kram

2011-01-16 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback