20 januari - Vad har jag ätit idag?

Postat av Cassandra den 2011-01-20 19:28:34


Frukost: En hårdmacka med smör och en banan
Lunch: Foccatca (stavning?), vatten (Har dåligt samvete att jag tog de. Men var så sugen)
Middag: Sallad och köttfärs från när vi åt tacos för två dagar sen och keso, vatten

Just nu: Te

Varje gång jag är sugen på något på kvällarna ska jag börja och dricka te för att få bort de behovet! Just nu har jag inte gått ner något sen jag vägde mig vid vecka 2. Men nu är de nya tag och jag sak verkligen gå ner. Vet inte om jag berättat, fick min klänning jag ska ha på dopet. Den gick inte att stänga helt och jag mår så dåligt över de så nu måste jag ligga i för jag vill verkligen ha den klänningen på mig! Så nu blir de hårdträning och inte äta något onyttigt alls.



Kommentarer
Postat av: Emelie- mamma till två underbara flickor!

Jag dricker också te för att stilla suget:) ett bra knep:)

pussokram

2011-01-20 @ 21:04:54
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: ninna

tips om en bra blogg 56 kg.se kramis ninna

2011-01-21 @ 06:54:32
Postat av: Veronica

Gumman, vill du ha ett tips? När du vill gå ner i vikt så undvik bananer och vindruvor. Dessa frukter höjer blodsockernivån lika mycket som godis. Stor kram

2011-01-21 @ 13:19:51
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback