Min meny idag!

Postat av Cassandra den 2011-01-21 17:34:59


Frukost: Blev ingen då hela familjen försov sig
Lunch: Ris och kycklingspett, vatten
Mellanmål: Te
Middag: Fläskfilewok, couscous, vatten

Nu till kvällen blir de lite te för min del!

Träning: 1km - 30min, simning

Nästa vecka så kommer jag utöka och simma 1,5km och veckan därpå utökar jag de till 2km. Om jag inte gör de på slutet av nästa vecka! :) Så denna vecka blev de tre dagars simning. Får se om jag kan komma iväg på en promenad i helgen! Men nästa vecka ska jag iallafall simma tis-fre. De är lite synd att dom inte har öppet på måndagar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ljug lagom jag såg dig på mcdonalds i haninge :D haha sluta "fuska" och gör det ordentligt

2011-01-21 @ 17:49:54
Postat av: Emelie

Tycker du är otroligt duktig! Jag äter som en häst, har ingen aning om vart detta kommer sluta. Men jag tror jag kommer gå upp mer nu än med Leon :P

Men fortsätt kämpa på, jag tror på dig! :)

Puss!

2011-01-21 @ 18:55:38
URL: http://notjustasummerlove.blogg.se/
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

Åhh vad duktig du är, kämpa på! Hejja hejja:)



vad mycket fina bilder jag har missat sen sist:)



förresten nu ligger en bild på gästboken ute på min blogg, bilden kanske inte är den bästa men hoppas du ser:)



go natt!!

KRAM

2011-01-21 @ 22:19:52
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Patricia, Snart tvåbarnsmorsa <3

Fan vad du är duktig! You go girl!

2011-01-22 @ 12:05:51
URL: http://popblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback