Minus 1,4

Postat av Cassandra den 2011-01-10 10:42:50


Igår var de en vecka sen jag började med mitt nya liv! Självklart var de inte denna vecka jag hade hoppas på då jag hade räknat med prominader och mycket bättre mat. Nu under tiden på sjukhuset har jag fuskat och drukit apelsin festis eller mer. Även ätit ost på mackorna till frukost och drukit juice till. Annars har jag ätit viktväktarmat och apelsin och frallor/baugetter. Har även blivit lite viktväktar godis!

Men jag är ändå nöjd över resultatet, de visade ju minus. Men när jag kommer hem så kommer jag fortsätta och ta nya tag! Vad tycker ni, är inte -1,4 ganska bra för att suttit på ett rum och tagit hand om sin son, väldigt bra? :) hihi! Nästa vägning blir den 1 februari! Undra vad vågen kommer visa då?! Förhoppningsvis så är de mycket bättre :) För nu i veckan, alltså så fort vi kommer hem kommer jag börja simma och promenaderna kommer börjas igen! För då blir de inget slapp här inte!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad härligt :) Grattis!



Mår lillplutt bättre?

Vi tänker på er!



Kram från oss

2011-01-10 @ 11:20:27
URL: http://attblifler.blogg.se/
Postat av: Emelie- mamma till två underbara flickor!

Jätteduktigt:)

2011-01-10 @ 11:38:03
URL: http://emeliiewallin.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad skönt att han blir bättre och bättre.



Fokusera på protein. Ät mkt fisk, kyckling, kalkon, keso, avokado, ägg.. och så sallad och ris etc. Uteslut inget. Ät var tredje timme & drick 2-2,5 liter vatten/dag.



Lycka till :) Kramis

2011-01-10 @ 14:33:32
URL: http://attblifler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback