Nya tag igen

Postat av Cassandra den 2011-01-13 09:59:33


Nu blir de att ta nya tag med vikten! De var inte den star på året ja behövde! Men nu tar jag tag i de igen och börjat äta bättre och dricka mer och ska även komma igång med promenader igen och även näsat vecka börjar jag simma. Då är jag nog frisk igen :) Tänkte ev ta en promenad idag. Men vet inte om jag ska göra de utan vara hemma så Lexus blir bra. Men frisk luft skadar egentligen inte, de sa dom på sjukhuset också!

Igår till middag åt vi tacos. Inte den bästa maten, men kände att jag ville ha en mysmiddag med min familj efter att legat inne så länge med Lexus. Nej men kanske ska ta fram en kycklingfile till lunch. Jag ska nämligen äte kycklingfile, avocado och keso! De andra får äta rester från igår :)

Sen får jag se vad jag ska hitta på till middag?! Hmm, är de någon som har något tips om vad jag kan äta? Vad ska man göra till dom andra? Ja de är ju ett tag till middag. Så har tid att betsämma mig ;) Men nu ska de bli bättre uppdatering igen om vad jag äter och om jag gör någon slags träning!

Juste igår fick jag hem min målklänning jag köpt, den är enkel.
De är en svart långklänning! Den ska jag kunna ha till vår till ett par snygga converse!



Kommentarer
Postat av: W - ung 3barnsmamma & Fotograf

näe! sant. vi får se här men en så länge har dom inte haft ont i magen ens. :)



vi funderar fortfarande. finns en del som vi suktas över, bla icandy den var riktigt skön att köra men den kostar ju sina 9 tusen också.



kör ni fortfarande med p&t ??

2011-01-13 @ 10:51:24
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C

Prata med Tessan, mammalivet.blogg.se :) hon är jätteduktig på nyttig och bra mat!

2011-01-13 @ 10:53:22
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

men OJ vad mycket jag har missat här, o fina lilla Lexus, stackars honom! Inte visste jag att det blev så allvarligt:( har inte varit "närvarande" vid datorn därav ingen koll, annars läser jag din blogg varje dag, ÄLSKAR den! Ligger bland mina favoriter=)



Hoppas ni har en bra dag iaf.

STORA KRAMAR från osss!!!

2011-01-13 @ 11:44:11
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Sanna Mamma Till Skrutt

åhh förresten vad fint du fått i bloggen igen, du är så duktig.. o synd jag inte visste att det var du som ville hjälpa mig med bloggen:( isf hade jag sagt JA, meen tyvärr hann jag be en annan tjej o den nya designen kommer upp snart.. Men tack snälla för erbjudandet, det ska jag komma ihåg, lär väl tröttna ganska snabbt på den nya, man gör ju tyvärr det=)



KRAM

2011-01-13 @ 11:45:45
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Tacos kan ju vara den perfekta maten!! Välj bara rätt grejjer :) Skippa massa såser o ost. Man kan ju ta bara köttfärs & grönsaker :)

2011-01-13 @ 11:57:42
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se
Postat av: Nikolina

Javisst! =)

Ja gärna, hör av dig när han/du/ni mår bättre =) Alldeles för länge sen vi sågs :(

2011-01-13 @ 12:39:03
URL: http://nikolinas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback