Tors - Fre

Postat av Cassandra den 2011-01-14 21:52:36


Tänkte tala om för er vad jag ätit igår och idag. Tror inte ni kommer bli så nöjda ;) haha! Har liksom gjort saker som man inte sak göra enligt era tips :P hihi men ibland kan man inte motstå ;)

TORSDAG
Frukost: Missade den
Lunch: Kycklingfile, avoccado och keso. Glas mjölk till.
Middag:Kycklinwok (En kycklingfile, broccoli, herkover, grön paprika, chaminjoner, morötter, lök), en halv avoccado, kesoröra (keso, gurka, tomat) och lite makaroner. Glas mjölk till.

FREDAG
Frukost: Missade den
Lunch: En skål med vaniljyougurt och flingor
Middag: Kycklingwok (Samma) och Kesoröra (Gurka, tomat, paprika). Glas vatten till
Fredagsmys: Chips och läsk

Ja, jag vet att man absolut inte ska missa frukosten.
Men jag har sovit lite länge. Men imorn ska jag börja med att äta gröt till frukost! Iallafall försöka. Sen jag vet att de är bättre att dricka vatten till maten :P Vaniljyougurt ska jag skippa, men hade inget att toppa med natruell yougurt och tycker de är lite vidrigt när de inte smakar något :P haha Och Chips och läsk var inte meningen att jag skulle äta. Men jag och Josefin hade en tjejkväll så tog lite läsk och chips :) hihi



Kommentarer
Postat av: ninna

inte fuska lite info om kolhydtater makaroner72 vaniljyougurt17 flingor 82 chips 62 läsk 9 hårt bröd 68 ost 1.4 fågel fisk fläskkött kött 0 kolhydrater att hoppa över frukost är faktiskt katastrof lycka till ninna

2011-01-15 @ 07:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback