-1,5

Postat av Cassandra den 2011-03-02 07:20:58


Sen 1 februarie har jag gått ner 1,5 kg. Men om jag ska vara ärlig så väde jag för 1 vecka sen lika mycket, alltså 88,9. Eftertsom jag glömde väga mig igår så gjorde jag de idag och nu visar vågen på 87,4! Snacka om stolt! Jag har gått ner! Nu ska jag fortsätta köra stenhårt och se hur de går! Kankse kan komma ner till mitt första delmål till sommaren! :) hihi! Nu är jag fan taggad när man ser att man går ner! :) Denna månad ska jag absolut inte lägga av eller fuska! Detta ska bli den bästa månaden ever så får vi se hur de går :D hihi! Stolt över mig själv är jag iallafall! Men om man ser på helheten sen 1 Januari så är jag ej nöjd! 3,6 kg på 3 månader, inte okej :P Nu blir de ändrig! Snart blir de iallafall lämning på dagis och sedan promenad!



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia (foto)

ja är en hel del jobb men det är bara att köra på, jag ska ta föräldrarledigt + semester i sommar så det blir långledigt :) skönt! vad ska du göra efter föräldrarledigheten då? :) kram

2011-03-02 @ 07:33:34
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: ruby

Visst känns det grymt att kunna äta sig mätt och gå ner i vikt :-)?

2011-03-02 @ 07:44:05
Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Bra jobbat, fortsätt kämpa! :)

2011-03-02 @ 09:50:15
URL: http://mmylove.blogg.se/
Postat av: Patricia Lindh

Just därför skriver jag som jag vill. Ingen har nån aning om vad han har gjort ir inte, så det jag skriver är väldigt snällt! Just nu och några månader tillbaka har han det jobbigt med allt, droger, alkohol etc. Så nej, han är inte bra för henne.

2011-03-02 @ 10:40:30
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Jag skaffade gymkort för exakt en månad sen 2/2, vägde då 91, och har gått ner 10 kg.. eller väger idag 80, det lönar sig att inte fuska.. heja heja!

2011-03-02 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback