3/3-11, Detta åt jag idag

Postat av Cassandra den 2011-03-03 18:18:11


Frukost: Yougurt med hallon
Lunch: Kycklingsallad egen tatziki och vatten
Middag: Egan köttbullar, sallad egen tatziki och vatten

Detta har jag ätit idag! Gud så mätt jag är! Har inte samma sug på kvällarna längre. De känns verkligen skönt! Om jag känner ett småsug så tar jag ett glas vatten och så kommer de fortsätta! Imorn är de fredag och de är ju fredagsmys och så ska jag fixa massa gurkstavar och dipp! Gud så gott :)



Kommentarer
Postat av: Theres - mamma till Vincent och Nova

hon var 4½ månad ungefär men Lexus var väl bara två månader? säkert därför.



njea alltså jag körde gi e ju typ samma gick n er från ca. 70 till 60,5 på unefär 4 veckor



men nu äter jag upp mig igen haha, så blir en gi kur snart igen :), hoppas det funkar bra för dig!

2011-03-03 @ 21:23:08
URL: http://mammalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback